• FOLLOW US
Antarabangsa, Bollywood

Kareena Kapoor Larang Anaknya Makan Di Majlis Sambutan Hari Jadi

Bintang Bollywood, Karena Kappor mengakui dirinya adalah seorang paranoid, terutama apabila membabitkan perihal pemakanan anaknya iaitu Taimur Ali Khan yang baru berusia dua tahun.

Menurut Kareena, dia sangat menitikberatkan pengambilan makanan anaknya sama ada di rumah atau di luar. Apatah lagi ketika anaknya itu hadir di majlis sambutan hari jadi yang sememangnya banyak menghidangkan makanan ringan.

“Disebabkan sifat terlalu paranoid, saya tidak benarkan dia makan di majlis sebegitu. Saya tahu itu tindakan yang salah kerana sewajarnya dia boleh sahaja makan,” ujarnya.

Ketika ini sememangnya segala urusan pemakanan Taimur terletakj di tangan Kareena. Di tengah kesibukannya yang padat, Kareena masih memikirkan apa saja makanan yang sesuai untuk anaknya itu.

“Saya yang menetapkan jenis makanannya dans setiap bulan saya mengubah menunya. Misalnya, apa buah yang sedang musim atau apa sayur yang seharusnya ia makan pada bulan itu.

“Kadangkala ada juga makanan yang tidak digemarinya, namun apabila saya sudah menyuapnya akhirnya dia sudah terbiasa dengan makanan tersebut,” jelasnya.

Dia berkata demikian ketika melakukan sesi wawancara dengan Saif Ali Khan. Bagaimanapun, ketika mendengar penjelasan Kareena, Saif pun mencelah anaknya tidaklah terlalu ketat dengan pengambilan makanan yang sihat.

Suami kepada Kareena itu menjelaskan bahawa sesekali Taimur masih menikmati makanan ringan dan salah satu makanan yang disukai anaknya itu adalah kerepek. – KopiPlanet.com

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend