• FOLLOW US

Fasha Bengang Peminat Fitnah Enggan Layan Permintaan Bergambar

Fasha Sandha meluahkan rasa kesal di atas perkongsian seorang peminatnya dikenali sebagai Siti Sara yang membuat dakwaan dirinya enggan bergambar dengan wanita tersebut.

Menerusi posting wanita itu di Facebook, Fasha dikatakan tidak mesra peminat dan perwatakan sombong ketika berada di tempat awam.

Menjawab dakwaan tersebut, Fasha memuat naik penjelasannya di laman Instagram dengan berkata, “Assalamualaikum, ini gambar diambil secara curi dan posting ni dibuat oleh Siti Sara di Facebook (mungkin akan tukar nama di FB selepas posting ini dibuat)

“Sejelasnya gambar ini gambar saya bersama anak sahabat saya Rita Sosilawati di depan cashier. First of all, terima kasih Siti Sara di atas posting ini.

“Ingin saya jelaskan di sini, saya tak kisah pun, nak undi ke taknak undi ke, sebab saya pun dah tak kisah bab anugerah, sebab fokus utama saya adalah anak-anak bukan undi anugerah.

“Ingin saya jelaskan di sini ya, ya saya memang berubah menjadi sombong di situasi ini, demi keselamatan saya dan anak-anak.

“Peminat yang tak faham tentang saya, sila hadam jawapan saya, jangan ganggu saya ketika :

1. “Ketika saya bersama dengan anak-anak saya, anak-anak buah saya, dan dengan anak-anak sahabat saya, kerana tanggungjawab menjaga anak ni bukan tugas yang mudah, seminit terleka, anak boleh hilang!

2. “Ketika di hadapan cashier atau ATM dan berurusan kewangan, sekelip mata terlepas pandang, akan kena ragut.

3. “Di kaunter tiket atau access mana-mana tempat sesak dengan anak-anak.

4. “Ketika saya sedang mengadap rezeki makan dengan keluarga saya.

“Ingat ya, selepas saya menjadi seorang ibu, populariti bukan keutamaan saya. Tugas saya sebagai ibu dan isteri adalah nombor satu,” tulisnya.

View this post on Instagram

Assalamualaikum, Ini gambar diambil secara curi dan Posting ni dibuat oleh SITI SARA DI FB (Mungkin akan tukar nama di FB selepas posting ini dibuat) . Sejelasnya gambar ini gambar saya bersama anak sahabat saya Rita Sosilawati di depan cashier. First of all, terima kasih SITI SARA diatas posting ini. Ingin saya jelaskan disini, saya tak kisah pun, nak undi ke taknak undi ke, sebab saya pun dah tak kisah bab anugerah , sebab fokus utama saya adalah anak2, BUKAN UNDI ANUGERAH 😊 Ingin saya jelaskan disini ya, YA SAYA MEMANG BERUBAH MENJADI SOMBONG DI SITUASI INI , DEMI KESELAMATAN SAYA DAN ANAK2. PEMINAT YANG TAK FAHAM TENTANG SAYA,SILA HADAM JAWAPAN SAYA Jangan GANGGU SAYA KETIKA 1. Ketika saya bersama dengan anak2 saya, anak2 buah saya, dan dengan anak2 sahabat2 saya, kerana TANGGUNGJWB MENJAGA anak ni bukan TUGAS YANG MUDAH, seminit terleka, anak boleh HILANG! 2.Ketika di hadapan cashier atau ATM dan berurusan kewangan. , sekelip mata terlepas pandang, akan kena ragut 3. Dikaunter tiket atau access mana2 tempat sesak dengan anak2 4. Ketika saya sedang MENGADAP REZEKI MAKAN DENGAN KELUARGA SAYA Ingat ya ,SELEPAS SAYA MENJADI SEORANG IBU, populariti bukan KEUTAMAAN SAYA. TUGAS SAYA SEBAGAI IBU DAN ISTERI ADALAH NOMBOR SATU. ARTIS BUKAN MILIK MASYARAKAT, KAMI MILIK ALLAH DAN KELUARGA KAMI. Jadilah PEMINAT YANG BIJAK, TENGOKLAH MASA SESUAI NAK MINTAK SELFIE, ORANG LAIN BERIBU2 dapat je BERSELFIE DENGAN SAYA MASA AWAK MINTAK NI TAK KENA MASA, LEPAS TU NAK VIRAL2 burukkan ARTIS. Hina muka saya , Hina saya pakai selipar. 😊 Apa masalahnya kalau saya pakai selipar 😊😇 Sejujurnya AWAK TELAH FITNAH SAYA. Saya ingat awak, sebab semalam masa awak mintak selfie, saya kata sekejap ya, saya nak settlekan anak2 saya sekejap. Lepas saya bayar dan lepas anak2 saya dah masuk playground tu, saya cari awak, saya siap tanya pekerja saya, mana orang nak ambil gambar saya tadi, pekerja saya kata awak dah takde. LILAHI TAALA 😊 Apapun TERIMA KASIH. Saya harap penjelasan ini CLEAR, dan semoga PEMINAT DAPAT GUNA OTAK BILA MASA SESUAI NAK SELFIE DENGAN ARTIS, TERUTAMA ARTIS YANG DAH ADA RAMAI ANAK. JADILAH PEMINAT YANG BIJAK Terima kasih. @wlfs4eva

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Isteri kepada Aidil Aziz ini turut meminta masyarakat memahami golongan selebriti bukanlah secara mutlak milik peminat serta berpesan supaya menjadi peminat yang bijak dalam mengikut kesesuaian masa sekiranya ingin mendekati selebriti di luar sana.

“Artis bukan milik masyarakat, kami milik Allah dan keluarga kami. Jadilah peminat yang bijak, tengoklah masa sesuai nak minta selfie, orang lain beribu-ribu dapat je berselfie dengan saya.

“Masa awak mintak ni tak kena masa, lepas tu nak viral burukkan artis. Hina muka saya, hina saya pakai selipar. Apa masalahnya kalau saya pakai selipar. Sejujurnya awak telah fitnah saya.

“Saya ingat awak, sebab semalam masa awak mintak selfie, saya kata sekejap ya, saya nak settlekan anak-anak saya sekejap.

“Lepas saya bayar dan lepas anak-anak saya dah masuk playground tu, saya cari awak, saya siap tanya pekerja saya, mana orang nak ambil gambar saya tadi, pekerja saya kata awak dah takde. Lilahi Taala.

“Apapun terima kasih. Saya harap penjelasan ini jelas, dan semoga peminat dapat guna otak bila masa sesuai nak bergambar dengan artis terutama artis yang dah ada ramai anak. Jadilah peminat yang bijak,” tulisnya lagi.

Perkongsian Fasha itu turut dipersetujui ramai selebriti lain seperti Shuib Sepahtu, Elvina Mohamad, Nad Zainal, Amanda Misbun, Anne Abdullah, Siti Sarah serta adik Fasha, Elisya Sandha. – KopiPlanet.com

Cerita Rakyat Suatukala – Timun Mas & Ijo Papar Kisah Rakyat Nusantara

Jarang-jarang sekali membawakan watak gelap dan antagonis, pelakon Fasha Sandha berpeluang membawakan karakter tersebut menerusi filem televisyen (FTV), Suatukala – Timun Mas & Ijo yang diterbitkan oleh Red Communications Sdn Bhd.

Mengangkat tema cerita rakyat serumpun, Timun Mas & Ijo merupakan kisah rakyat nusatara yang diinspirasikan dari ceritera rakyat Jawa, Indonesia.

Timun Mas & Ijo mengangkat tema kekeluargaan, persahabatan dan kesetiaan menjadi latar utamanya selain menyuntik elemen komedi, fantasi dan penggembaraan sebagai genre tumpuan.

Diarahkan oleh Shamyl Othman, FTV ini menghimpunkan nama-nama besar dari kedua-dua negara Malaysia dan Indonesia. Fasha keluar dari zon selesa apabila membawakan watak antihero, seorang ahli sihir, Mak Andeh yang memiliki kuasa sakti dari negara Inderaloka.

Watak beliau diriingi dua penggemudi lain iaitu pelakon cilik Fikry Kiki sebagai Mat Jenin dan pelakon filem Tamil tempatan, Kishok Kumar sebagai Ijo.

Mengulas mengenai wataknya, Fasha berkata, dia mengambil rujukan daripada lakonan pelakon Hollywood, Angelina Jolie menerusi watak Maleficient seperti mana yang dituntut pihak produksi.

“Pihak produksi meminta saya untuk membuat rujukan watak menerusi filem Maleficient lakonan Angelina Jolie. Namun yang selebihnya saya lakukan sendiri untuk menghidupkan watak saya dan saya mengambil masa kira-kira tiga minggu untuk menjiwai watak sebagai seorang ahli sihir,” katanya kepada KopiPlanet.com ketika ditemui pada majlis pratonton FTV Timun Mas & Ijo di TGV One Utama, Damansara baru-baru ini.

Dua pelakon Indonesia iaitu Prisia Nasution dan Vanka JKT48 pula memainkan peranan sebagai Mbak Sarini yang menjaga Timun Mas sejak dari kecil lagi yang akhirnya menjadi buruan Mak Andeh untuk kepentingannya sendiri.

Menurut Penolong Naib Presiden GenNext Studios Astro, Yasmin Yahya, Suatukala merupakan satu jenama yang mengangkat kisah-kisah rakyat Nusantara dan disajikan kepada audiens yang berkongsi persamaan dari aspek bahasa, budaya dan tradisi.

“Tahun lalu kami mengangkat tiga kisah dongeng serumpun iaitu Bawang Merah Bawang Puteh, Malin Kundang dan Badang secara sekali gus dalam satu naskhah kompak. Kali ini kami pertontonkan pula sebuah ceritera rakyat yang popular di Indonesia, Timun Mas dengan harapan boleh dikongsikan bersama masyarakat serumpun yang masih berpegang kepada nilai-nilai ketimuran yang sama.

“Timun Mas & Ijo sesuai dijadikan hiburan santai seisi keluarga kerana ia juga sarat dengan input positif dan dijadikan nilai-nilai murni. Lebih menarik apabila kami gabungkan pelakon dari dua negara, Malaysia dan Indonesia agar hasil karya ini lebih luarbiasa. Ternyata, percaturan tersebut sangat tepat dan hasil akhir Suatukala – Timun Mas & Ijo tidak mengecewakan,” katanya.

Sementara itu, pengarahnya, Shamyl Othman pula berkata, “Saya harap cubaan saya untuk menzahirkan sebuah filem televisyen yang kelakar dan menghiburkan tapi pada masa yang sama menyentuh perasaan, berjaya. Niat saya juga ialah untuk cuba memaparkan watak perempuan yang bersemangat kuat dan berdikari terutama melalui watak Timun Mas,” ujarnya yang pernah mengarahkan Suatukala: Bawang Merah Bawang Putih tahun lalu.

Timun Mas dan Ijo sudah boleh dilanggan menerusi Astro First Eksklusif (saluran 480) dan menerusi platform digital On Demand sejak 1 Ogos lalu. – KopiPlanet.com

Jejai, Aidil Kongsi Tarikh Lahir… Fasha Anggap Satu Kebetulan

Pelakon Fasha Sandha menyatakan dia tidak mempunyai sebarang masalah untuk menzahirkan ucapan selamat hari lahir buat bekas suaminya, Rizal Ashram Ramli yang kebetulan sama tarikh lahir dengan suaminya iaitu pelakon Aidil Aziz.

Difahamkan bahawa Aidil dan Rizal Ashram atau Jejai masing-masing berkongsi tarikh lahir yang sama iaitu pada tanggal 26 Julai.

“Kebetulan pada hari lahir dia (Jejai), dia ada telefon saya dan ucap selamat hari lahir pada Aidil. Jadi secara profesional saya pun ucap benda yang sama pada dia. Sudah tentu saya tidak lupa tarikh lahir Jejai sebab dia tetap ayah kepada anak-anak saya.

“Saya pun pada mulanya tidak perasan yang tarikh lahir mereka sama. Kebetulan Allah jadikan hari lahir jodoh-jodoh saya pada tarikh yang sama,” kata Fasha berseloroh kepada KopiPlanet.com.

Fasha ditemui pada majlis pratonton filem televisyen (FTV), Timun Mas & Ijo yang diadakan di TGV One Utama, Damansara, baru-baru ini.

Dalam pada itu, menurut Fasha lagi dia tetap mengekalkan hubungan baik dengan bekas suami, malah mengekalkan keharmonian itu demi anak-anak.

“Anak-anak saya dibesarkan dengan suasana penuh kasih sayang. Mereka tidak pernah tahu atau nampak benda-benda yang tidak ‘best’ pasal ibu bapa mereka.

“Saya sentiasa terapkan pada mereka bagaimana caranya untuk menjadi orang yang sentiasa penuh dengan kasih sayang walaupun saya sebenarnya seorang ibu yang agak tegas dalam mendidik anak-anak,” ujar Fasha yang dikurniakan dua cahaya mata, Putra Rayfal Ramli, 6, dan Putri Raysha Jemyma, 5 hasil perkahwinan terdahulu.

Fasha kemudiannya berkahwin dengan Aidil pada 30 Mac lalu di Perlis setelah setahun berkawan rapat dengan aktor tersebut.

Menceritakan kehidupannya kini, Fasha menjelaskan dia berada dalam fasa yang cukup bahagia dan sebaik mungkin cuba mengimbangi tanggungjawabnya sebagai seorang isteri dan ibu dengan baik.

“Sebenarnya lepas dah kahwin, saya ingat nak perlahankan karier lakonan namun Alhamdulillah makin banyak pula tawaran yang datang. Saya anggap ini rezeki kahwin dan rezeki anak-anak juga. Sekarang saya semakin bahagia sebab ada keluarga besar (keluarga mertua).

“Walaupun saya sibuk sekalipun, saya akan pastikan dapat sediakan sarapan untuk suami dan anak-anak. Masak menu yang ringkas-ringkas pun tidak mengapa, asalkan ada air tangan saya,” katanya lagi. – KopiPlanet.com

Fasha Sandha Belum Bersedia Untuk Bertudung, Mohon Diberi Masa

Pelakon Fasha Sandha memohon agar para peminat memberikannya masa dan ruang untuk melihatnya tampil dengan imej berhijab penuh.

Sejak kebelakangan ini, Fasha sering kali memuat naik gambarnya yang lengkap bertudung di laman Instagram sehingga mendapat perhatian meluas daripada peminatnya.

“Saya tidak nafikan ramai peminat yang suka dan mengharapkan saya bertudung, malah bersyukur peminat sentiasa mendoakan yang terbaik buat saya. Cuma buat masa sekarang saya sedang belajar (memakai tudung). Saya akui masih tidak sempurna, tetapi masih dalam proses sedang belajar.

“Perkara ini tak boleh berjanji sangat sebab nanti orang akan salah erti. Saya akui iman manusia kadang-kadang rapuh. Doakan yang baik-baik dan dipermudahkan segalanya,” katanya.

Fasha berkata demikian kepada ketika ditemui pada majlis pelancaran Aurawhite Sparkle Diamond Skincare di Hotel Palace of Golden Horses, Seri Kembangan hari ini.

Menurut Fasha lagi, suaminya, Aidil Aziz tidak pernah mendesaknya untuk memakai tudung, sebaliknya memberi sepenuh kebebasan kepadanya berhubung perkara tersebut.

“Aidil tak pernah suruh atau meminta untuk saya pakai tudung. Dia tidak kisah dan beri ruang kepada saya malah dia tidak pernah sesekali mendesak saya.

“Saya sedang belajar perlahan-lahan dan saya sangat hargai semua doa peminat sebab benda ini adalah satu kebaikan buat saya. Saya tahu peminat mahukan yang terbaik buat saya,” katanya lagi. – KopiPlanet.com

Terlalu Aktif Pada Musim Perayaan, Fasha Sandha Alami Keguguran

Hasrat pelakon Fasha Sandha dan Aidil Aziz untuk menimang cahaya mata sulung bersama tidak kesampaian apabila aktres itu disahkan keguguran.

Fasha yang berkongsikan berita sedih itu menerusi laman Instagramnya menyatakan sebelum cuti beraya doktor sudah memberi pesanan kepadanya supaya banyakkan berehat dan tidak terlalu lasak.

“Ibu minta maaf suamiku tercinta, Rayfal dan Jemyma sayang. Sebelum cuti beraya doktor dah pesan untuk banyakkan berehat, jangan terlalu lasak-lasak. Ibu tak dengar cakap doktor untuk jangan banyak bergerak masa raya ni, ibu naik turun keretapi, naik turun kapal terbang, jalan laju-laju, buat kerja sampai selalu terlupa ada baby kecil dalam perut ibu.

“Ibu terlalu aktif sampai lupa kandungan awal ibu perlukan ibu banyak berehat. Ibu tahu ibu bukanlah ibu yang terbaik. Untuk semua pengikut saya, terima kasih di atas doa dan saya sangat sedih untuk umumkan yang saya mengalami keguguran,” tulisnya.

Luah pelakon itu lagi, dia memohon doa daripada peminat-peminatnya supaya dia dan suami kuat dalam melalui ujian yang dilaluinya itu.

“Terima kasih Allah kerana telah menumpangkan anak syurga ini dalam rahimku, walaupun hanya untuk seketika,” ujarnya lagi.

Fasha berkahwin dengan Aidil pada 30 Mac lalu di Kangar, Perlis. Pelakon itu kemudiannya mengumumkan dia sedang hamil tiga minggu pada 22 Mei lalu.

Fasha turut mempunyai dua cahaya mata hasil perkahwinan pertama iaitu Putra Rayfal Ramli, 5, dan Putri Raysha Jemyma, 4. – KopiPlanet.com

Netizen Dakwa Dah Hamil, Fasha Sandha Nafi Mengandung

Gara-gara satu foto yang dimuat naik Aidil Aziz di laman Instagramnya, netizen terus membuat spekulasi bahawa isterinya, Fasha Sandha sedang hamil.

Menjawab pertanyaan peminat, Fasha menjelaskan bahawa dia tidak hamil sebaliknya hanya berasa lapar disebabkan sedang berpuasa.

“Eh belum la, awal lagi, belum rezeki. Lapar sebab puasa saja,” kata Fasha.

Menerusi gambar yang dimuat naik Aidil, aktor itu menulis kapsyen, “First time kami dapat pergi bazar Ramadhan sama-sama. Macam-macam isteri mintak. Tapi takpa, masa berbuka tadi semua dia makan.”

Aidil dan Fasha mendirikan rumah tangga pada 30 Mac lalu di Kangar, Perlis.

Fasha sebelum ini pernah berkahwin dengan Rizal Ashram Ramli pada 2012 namun bercerai pada 2016, hasil perkahwinan, mereka mempunyai dua anak, Putra Rayfal Ramli, 5, dan Putri Raysha Jemyma, 4. – KopiPlanet.com

Fazura Luah Rasa Sedih Tak Dapat Pergi Majlis Resepsi Fasha

Semua mengetahui akan keakraban dua rakan artis iaitu Nur Fazura dan Fasha Sandha yang memulakan kerjaya bidang seni dalam suatu tempoh yang sama.

Sudah berkawan selama 18 tahun, Fazura menerusi laman Instagramnya meluahkan rasa sedih kerana tidak dapat bersama-sama meraikan hari bahagia kawan baiknya yang diadakan di kampung suami Fasha, Aidil Aziz yang diadakan di Rembau, Negeri Sembilan, Sabtu lalu.

“Saya mungkin sedikit lambat tapi saya harap tidak terlewat untuk mengucapkan tahniah kepada wanita besi yang juga merupakan sahabat baik saya yang akhirnya telah berjumpa dengan teman hidupnya.

“Sedih sebab saya tidak dapat menghadiri majlis resepsinya tapi saya akan sentiasa mendoakan kalian @fashasandha dan @itsaidilaziz sentiasa bahagia selamanya,” tulis isteri kepada Fattah Amin itu.

Fasha dan Aidil bernikah pada tanggal 30 Mac lalu di Kangar, Perlis selepas setahun menjalinkan cinta. Fasha sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli dan hasil perkahwinan, dia dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putra Rayfal Ramli, 5, dan Putri Raysha Jemyma, 4. – KopiPlanet.com

Fasha Sandha Kini Sah Bergelar Isteri Kepada Aidil Aziz

Pelakon Aidil Aziz dan Fasha Sandha akhirnya sah menjadi pasangan suami isteri setelah kedua-duanya diijabkabulkan dalam satu majlis pagi tadi.

Dalam majlis yang berlangsung di Perlis itu, kelihatan majlis berkenaan dihadiri oleh ahli keluarga kedua-dua belah pasangan pengantin.

“Alhamdulillah, tepat jam 9.15 pagi bintang kesayangan kami @fashasandha selamat diijabkabulkan bersama pasangannya @istadilaziz dengan sekali lafaz sebentar tadi. Alhamdulillah,” ujar kenyataan yang dibuat di Instagram pengurusan pelakon berkenaan iaitu Mind Order.

Ini merupakan perkahwinan yang pertama buat Aidil Aziz, manakala kali kedua buat Fasha yang sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga.

Sebelum ini, Fasha pernah mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli pada tahun 2012, namun kedua-duanya berpisah empat tahun kemudian.

Sepanjang perkahwinan, Fasha dan Rizal telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Putra Rayfal Ramli, 5, dan Putri Raysha Jemaima. – KopiPlanet.com

Kredit Foto: Instagram Fasha Sandha

Bakal Berkahwin Buat Kali Kedua, Fasha Tak Beriya-Iya Buat Persiapan

Bakal kembali memegang status sebagai seorang isteri pada hujung bulan Mac ini, pelakon Fasha Sandha berkata setakat ini persiapan perkahwinannya sudah 30 peratus selesai.

Menurut pelakon berusia 35 tahun ini, dia tidak terlalu beriya-iya melakukan persiapan untuk perkahwinan kali ini.

“Saya percaya mana-mana ibu tunggal yang bakal berkahwin semula akan memiliki perasaan sama. Saya kurang beriya-iya untuk buat persiapan kahwin kerana ia perkahwinan buat kali kedua.

“Selain itu, saya sedang sibuk dengan tuntutan kerja pada ketika ini. Jadi, persiapan untuk majlis perkahwinan kali ini juga serba sederhana,” kata Fasha kepada KopiPlanet.com

Fasha ditemui pada sesi taklimat media Drama Festival Kuala Lumpur 2019 (DFKL 2019) di Theatrette, Balai Berita NSTP Bangsar, Kuala Lumpur hari ini.

Masih enggan mendedahkan tarikh dia bakal diijabkabulkan dengan Aidil Aziz, Fasha bagaimanapun sudi berkongsi cerita yang dia akan bernikah di masjid di kampung halamannya di Perlis.

Pasangan ini akan mengadakan dua majlis resepsi bagi meraikan sanak saudara dan rakan taulan.

“Saya akan mengadakan majlis resepsi secara kecil-kecilan sahaja selepas majlis akad nikah nanti dan akan dihadiri keluarga terdekat.

“Manakala, majlis resepsi yang berlangsung di sebelah pihak lelaki akan berlangsung secara besar-besaran, di Rembau, Negeri Sembilan. Maklumlah, ia perkahwinan pertama buat Aidil pastinya dia mahukan majlis lebih meriah,” kata Fasha.

Terdahulu, Fasha bertunang dengan Aidil pada tanggal 18 November lalu selepas beberapa bulan berkawan rapat.

Hasil perkahwinan terdahulu, Fasha dikurniakan sepasang cahaya mata, Putra Rayfal Ramli, 5, dan Puteri Raysha Jemyma, 4. – KopiPlanet.com

Kredit foto: Instagram Fasha Sandha

Fasha Sandha Bangga Promosi Kuala Lumpur Walaupun Bukan Duta

Pelakon Nur Fasha Sandha Hassan, 35, atau lebih dikenali sebagai Fasha Sandha baru-baru ini telah meluangkan masa bersama anak-anaknya iaitu Putra Rayfal Ramli Rizal, 6, dan Putri Rasya Jemaima, 5, beserta keluarga di Menara Kuala Lumpur.

Perkongsian tersebut dibuat oleh Fasha menerusi entri Instagram miliknya menerusi gambar anak-anak serta keluarganya yang telah di muat naik.

“Hari ni hari keluarga. Bawak depa ke tempat kegemaran I dan anak-anak. Bangga sungguh jadi anak Malaysia, dan amat berbangga sebab I menjadi penyebab BFF naik ke atas Menara KL untuk pertama kali.

“Hari ni depa kagum dengan kecantikan tempat ni dan terus nak tempah tempat tu untuk bawa pasangan masing-masing. Ibu bangga sebab berjaya mempromosikan Kuala Lumpur walaupun ibu bukannya duta,” ujarnya.

Sementara itu, Fasha turut menambah bahawa dirinya tidak menyangka masih ramai yang belum pernah ke Menara tersebut meskipun tinggal di Kuala Lumpur.

“Terima kasih sahabatku kerana datang, I Love You. Kepada yang tak dapat datang, ibu faham, jadual tak mengizinkan. Takpe,” tulisnya lagi di ruang kapsyen gambar berkenaan. – KopiPlanetcom

Kredit Foto: Instagram Fasha Sandha