• FOLLOW US

Kilafairy Ambil Pendekatan Tidak Mahu Lagi Tampil Dengan Imej Seksi

Sempena dengan kehadiran tahun 2020, penyanyi dan juga pelakon Kilafairy berazam untuk tampil dengan imej yang lebih bersih dan tidak mahu lagi berimej seksi.

Kilafairy atau pemilik nama sebenar Syakila Nisha Jangir Khan itu berkata, perubahan yang dilakukan itu seiring dengan kematangan diri.

“Pastinya perubahan ini seiring dengan kematangan dan ia seperti satu isyarat atau panggilan kepada diri sendiri. Dalam hidup ini kita sentiasa berusaha mahu jadi lebih baik dan memperbaiki diri. Step by step… insyaAllah.

“Ini semua berkat doa ibu bapa juga. Sempena tahun baharu, 2020 ini saya mahu mulakan sesuatu yang segar dan bersih. Saya cuba elak atau tidak mahu lagi orang di luar sana nampak diri ini dengan terjemahan seperti … oh badan dia cantik mahupun seksi,” ungkapnya.

Menurut pelantun lagu Put The Word In itu, dia lebih selesa sekiranya mereka di luar sana melihatnya daripada sudut bakat dimiliki, selain usaha yang dilakukannya untuk terus menjadi usahawan berjaya menerusi produknya iaitu KILAFIT.

“Pada masa sama, Saya mahu memberi contoh yang baik kepada penyokong dan mereka yang menggunakan KILAFIT serta mahu menjadi insan yang lebih baik.

“Sebenarnya sudah tujuh bulan saya cuba untuk menjaga penampilan dan sebagainya. Lagipun usia saya bukan semakin muda dan sebab itu perlu adanya perubahan,” jelasnya.

Dalam pada itu, Kilafairy turut menjelaskan bahawa perubahan imejnya itu seiring dan selaras dengan apa yang mahu diperjuangkan KILAFIT, apatah lagi dengan perkembangan ejen dan stokis jenama berkenaan yang semakin meningkat.

“Saya mahu bangkit dengan perniagaan KILAFIT yang telah diusahakan sejak lebih setahun yang lalu kerana ingin berikan solusi penurunan berat badan terbaik tanpa kesan sampingan.

“Alhamdulillah, misi itu berjaya dicapai menerusi testimoni yang menggunakan produk saya secara konsisten. Pelanggan dan pengguna produk saya boleh turun berat badan dengan selamat secara purata lapan kilogram dalam tempoh sebulan,” katanya. – KopiPlanet.com

Sejak Kembali Solo, Amelia Henderson Kini Tampil Lebih ‘Daring’?

Rasanya dah agak lama juga Cik Kopi tak membawang kan. Maklumlah, lately ni terlalu sibuk dengan kerja-kerja hakiki yang tak putus-putus.

Jadi, sekarang ni ada ler sikit masa terluang yang Cik Kopi untuk membawang. Sambil-sambil tu sempat juga tengok-tengok Instagram untuk tahu perkembangan semasa.

Cuma masa dok skrol Instagram tu, Cik Kopi tertarik pula tengok Instagram seorang pelakon cantik ni yang popular dengan beberapa buah drama seperti Jangan Benci Cintaku, Keluarga Adam, Kasut Tumit Tinggi dan Keluarga Pontimau.

Siapa lagi kalau bukan pelakon kacukan India-Scotland, Amelia Henderson. Mungkin ramai yang tak tahu, Amelia ni dulu pernah berkahwin dengan seorang kerabat, Tunku Datuk Harrunnarasheed Putra Tunku Annuar. Bagaimanapun, jodoh mereka tidak panjang dan kini masing-masing sudah bawa haluan sendiri.

Namun, bukan itu yang Cik Kopi nak perkatakan. Sebenarnya Cik Kopi tengok sejak dah kembali solo ni, makin ‘daring’ plak gambar-gambar yang dimuat naik di Instagram.

Misalnya, ada dua keping gambar pelakon itu memakai baju dalam keluaran sebuah jenama terkenal yang teran-terang menonjolkan bahagian dada.

Malah, pada sekeping gambar siap letak lagi hashtag #BelanjaEveryDay. Cik Kopi yakin, mana-mana lelaki yang tengok gambar-gambar tu mesti telah air liur.

Bagaimanapun, mungkin juga pelakon itu merupakan duta untuk jenama pakaian dalam tersebut? Entahlah… tapi pada pandangan mata Cik Kopi sendiri, memang nampak seksi.

Bagi Cik Kopi, terpulanglah pada empunya diri nak muat naik gambar apa pun. Cuma, tak mustahil akan banyak komen-komen ‘nakal’ yang diterima dan tak ketinggalan juga kecaman daripada segelintir netizen.

Lagipun, Amelia sekarang memang cukup popular dan dikenali ramai peminat-peminat Melayu. Lagipun dengan latar belakangnya sebelum ni yang pernah berkahwin dengan jejaka Melayu, tidak mustahil akan ramai yang kecam dengan penampilannya. – KopiPlanet.com

Cik Kopi: Masih menjadi perdebatan ramai sama ada Zamani wajar terus berada di GV 5 atau tarik diri sahaja.

Kredit foto: Instagram Amelia Henderson