• FOLLOW US
Gosip Panas, Hiburan

Sejak Kembali Solo, Amelia Henderson Kini Tampil Lebih ‘Daring’?

Rasanya dah agak lama juga Cik Kopi tak membawang kan. Maklumlah, lately ni terlalu sibuk dengan kerja-kerja hakiki yang tak putus-putus.

Jadi, sekarang ni ada ler sikit masa terluang yang Cik Kopi untuk membawang. Sambil-sambil tu sempat juga tengok-tengok Instagram untuk tahu perkembangan semasa.

Cuma masa dok skrol Instagram tu, Cik Kopi tertarik pula tengok Instagram seorang pelakon cantik ni yang popular dengan beberapa buah drama seperti Jangan Benci Cintaku, Keluarga Adam, Kasut Tumit Tinggi dan Keluarga Pontimau.

Siapa lagi kalau bukan pelakon kacukan India-Scotland, Amelia Henderson. Mungkin ramai yang tak tahu, Amelia ni dulu pernah berkahwin dengan seorang kerabat, Tunku Datuk Harrunnarasheed Putra Tunku Annuar. Bagaimanapun, jodoh mereka tidak panjang dan kini masing-masing sudah bawa haluan sendiri.

Namun, bukan itu yang Cik Kopi nak perkatakan. Sebenarnya Cik Kopi tengok sejak dah kembali solo ni, makin ‘daring’ plak gambar-gambar yang dimuat naik di Instagram.

Misalnya, ada dua keping gambar pelakon itu memakai baju dalam keluaran sebuah jenama terkenal yang teran-terang menonjolkan bahagian dada.

Malah, pada sekeping gambar siap letak lagi hashtag #BelanjaEveryDay. Cik Kopi yakin, mana-mana lelaki yang tengok gambar-gambar tu mesti telah air liur.

Bagaimanapun, mungkin juga pelakon itu merupakan duta untuk jenama pakaian dalam tersebut? Entahlah… tapi pada pandangan mata Cik Kopi sendiri, memang nampak seksi.

Bagi Cik Kopi, terpulanglah pada empunya diri nak muat naik gambar apa pun. Cuma, tak mustahil akan banyak komen-komen ‘nakal’ yang diterima dan tak ketinggalan juga kecaman daripada segelintir netizen.

Lagipun, Amelia sekarang memang cukup popular dan dikenali ramai peminat-peminat Melayu. Lagipun dengan latar belakangnya sebelum ni yang pernah berkahwin dengan jejaka Melayu, tidak mustahil akan ramai yang kecam dengan penampilannya. – KopiPlanet.com

Cik Kopi: Masih menjadi perdebatan ramai sama ada Zamani wajar terus berada di GV 5 atau tarik diri sahaja.

Kredit foto: Instagram Amelia Henderson

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend