Cerita ArtisHiburan

Iedil Putra Tak Kecil Hati Peminat Baru Nak Kenal Dirinya

Walaupun sudah hampir lebih tujuh tahun mengabdikan diri dalam bidang seni lakonan, namun baru hanya kini nama Iedil Putra mula disebut-sebut peminat.

Nama Iedil Putra, 34, mula menjadi perhatian selepas dia berjaya membawakan watak Rahman dengan berjaya menerusi naskhah teater berskala besar Ola Bola The Musical yang dipentaskan bermula 8 Februari lalu.

Menurut anak jati Kuala Lumpur ini dia langsung tidak berkecil hati dengan peminat yang hanya baru-baru ini sahaja mengenalinya selepas namanya menjadi tular di media sosial disebabkan kecemerlangannya dalam membawakan watak sebagai pengulas sukan dalam teater tersebut.

“Saya tak kecil hati dan bersyukur penonton berpuas hati dengan persembahan saya. Sebagai pelakon saya hanya menzahirkan karakter Rahman dengan sebaik mungkin dan gembira dengan sambutan yang diterima daripada penonton,” katanya kepada KopiPlanet.com ketika ditemui pada majlis sidang media pelancaran filem One Two Jaga di Sungei Wang Plaza, Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Selain Iedil Putra, One Two Jaga yang diarahkan Namron itu turut dibintangi Zahiril Adzim, Ameerul Affendi dan Bront Palarae.

Ola Bola The Musical yang diadaptasi menerusi filem pecah panggung 2016, Ola Bola diarahkan Puan Sri Tiara Jacquelina.

Teater itu akan ditayangkan sehingga 11 Mac ini dan rata-rata yang sudah menonton memberikan respons positif terhadap karya terbitan Enfiniti itu.

Selain Iedil Putra, teater itu turut diperkuatkan oleh Luqman Hafidz, Brian Chen, Altimet, Nasz Zally dan Douglas Lim. – KopiPlanet.com

Kredit foto: Instagram Iedil Putra

Apakah reaksi anda?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button