• FOLLOW US
Cerita Artis, Hiburan

Zul Ariffin Akui Hanya Sekadar Berkawan Dengan Gadis Ukraine

Pelakon Zul Ariffin menegaskan dia hanya berkawan dengan gadis kelahiran Ukraine yang kini dikaitkan mempunyai hubungan istimewa dengan dirinya.

Menurut Zul, dia mengenali wanita tersebut ketika sama-sama menjalani latihan seni mempertahankan diri di Phuket, Thailand baru-baru ini.

“Saya ke Phuket untuk menjalani latihan dan dari situ saya mengenali dia yang turut menjalani latihan di lokasi sama. Saya layan dia seperti mana saya layan kawan-kawan yang lain. Jadi, tidak mahu memberikan sebarang komen lanjut mengenai perkara ini.

“Kalau saya beri komen orang tetap akan bash saya. Kini, saya ambil pendekatan akan biarkan orang di luar sana nak buat andaian, saya memang tidak mahu komen. Biar masa yang menentukan,” katanya kepada KopiPlanet.com.

Zul berkata demikian ketika ditemui pada malam gala filem Hantu Kak Limah di MM2 Cineplexes, Damansara semalam.

Nama Zul, 32, kembali menjadi hangat apabila sebuah forum hiburan memuat naik gambar seorang wanita seksi dari Ukraine dipercayai adalah kekasih kepada aktor tersebut.

Menerusi satu gambar juga didapati di jari wanita itu yang dikenali dengan nama Tanya Glembotska ada tertulis abjad nama Zul.

Mengulas mengenai perkara itu, Zul berkata itu bukanlah tatu seperti yang disangka ramai, sebaliknya itu adalah inai yang hanya dipakai secara suka-suka oleh kenalannya itu.

Terdahalu, Zul pernah dikaitkan bercinta dengan produser Gayatri Su-Lin Pillai dan pelakon Zahirah Macwilson. – KopiPlanet.com

Kredit foto: Instagram Zul Ariffin

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend