• FOLLOW US
Cerita Artis, Hiburan

Erra Fazira Pendam Hasrat Tunai Haji Sejak Lima Tahun Lalu

Pelakon Erra Fazira bakal menunaikan ibadah haji pada awal Ogos ini secara bersendirian tanpa ditemani mahramnya.

Menurut Erra atau nama sebenarnya, Fazira Wan Chik, 45, dia sudah lama menyimpan hasrat sejak lima tahun lalu untuk mengerjakan rukun islam kelima itu.

“Sekarang adalah masa yang sesuai, usia saya pun sudah layak dan Alhamdulillah saya dipanggil ke sana untuk mengerjakan ibadah haji pada tahun ini.

“Sejujurnya saya ada rasa sedikit gementar tetapi dalam pada masa yang sama sangat teruja dan sudah tidak sabar. Ini adalah perkara baik dan perjalanan ini antara saya dan Tuhan.

“Antara persiapan yang saya buat adalah seperti menghadiri kelas agama serta bertanyakan pengalaman kepada individu yang pernah mengerjakan haji sebelum ini, semoga semuanya dipermudahkan di sana nanti,” katanya kepada KopiPlanet.com.

Erra ditemui pada majlis pelancaran Aliff Syukri Legacy Cosmetics di Glam Hall, Damansara Perdana, semalam. Menerusi majlis itu, Erra turut diperkenalkan sebagai duta komestik, ASL Cosmestics bersama-sama penyanyi Wany Hasrita.

Merangkumi 15 jenis produk kosmetik yang direka dan diformulasikan sendiri oleh Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida, ASL Cosmetics dijual dengan harga mampu milik tetapi dengan kualiti setaraf produk antarabangsa. Bersandarkan moto Beauty Without Borders, ASL Cosmetics diyakini bakal menjadi antara salah satu jenama kosmetik tempatan terbaik dalam pasaran. – KopiPlanet.com

Kredit Foto: Instagram Erra Fazira

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend