• FOLLOW US
Cerita Artis, Hiburan

Isu Didakwa Berbalah: Erra Fazira Mohon Maaf Pada Umie Aida

Beberapa hari lalu, pelakon Datin Seri Umie Aida ada memuat naik status mendakwa dia telah ditikam belakang oleh rakan baiknya.

Walaupun tidak meletakkan nama siapa yang dimaksudkan olehnya, namun rata-rata berpendapat Umie bergaduh dengan sahabat baiknya, Erra Fazira.

Terbaharu, Erra hari ini menerusi laman Instagramnya memuat naik satu status memohon maaf kepada semua termasuk kepada Umie.

“Kepada semua, saya mohon maaf di atas segala apa yang terjadi. Saya manusia biasa yang ada buat salah dan pernah menyakiti hati teman saya, Datin Paduka Umie Aida. Umie pernah memaafkan saya sebelum ini dan saya telah mengecewakan dia buka kali ketiga.

“Umie memendamkan perasaan ini dan dia juga pernah text saya dengan baik. Umie tiada bukti dia tidak akan bersuara. Saya harap dengan pengakuan ini, hentikan perbalahan semua ya.

“Saya belajar kesilapan saya dan saya baiki kekurangan saya. Ternyata saya banyak kekurangan dan saya harus terus baiki diri. Saya mohon maaf sekali lagi pada semua juga kepada Umie,” tulis Erra.

Menerusi posting itu, Erra menutup ruang komen berkemungkinan besar enggan membesar-besarkan isu tersebut.

Umie sebelum ini mendakwa seorang teman baiknya lebih mementingkan kemewahan daripada menjaga erti sebenar persahabatan yang dilalui mereka.

Beberapa jam selepas memuat naik status itu, Umie dilihat telah memadam status tersebut di Instagramnya. – KopiPlanet.com

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend