• FOLLOW US
Cerita Artis, Hiburan

Waris Buang Ego, Lebih Terbuka Berduet Dengan Penyanyi Baharu

Penyanyi Waris atau nama sebenarnya, Muzammil Alias, 30, berkata sejak bergelar bapa dia kini telah membuang egonya dan lebih terbuka untuk bekerja dengan mana-mana penyanyi terutama mereka yang masih baharu dalam industri hiburan.

Menurutnya, sebelum ini dia lebih cerewet untuk menjalankan kolaborasi dengan mana-mana penyanyi namun semuanya berubah seiring dengan kematangannya dalam bidang seni.

“Semenjak sudah menjadi ayah ini, saya rasa lain. Sejujurnya sebelum ini saya seorang yang sangat cerewet dalam memilih penyanyi untuk berkolaborasi dalam sebuah lagu terutama penyanyi yang masih baharu dalam industri.

“Tapi sekarang, saya buang ego dan mahu lebih terbuka untuk bekerjasama dengan mana-mana artis asalkan muzik yang dibawa itu kena dengan cita rasa saya,” katanya kepada KopiPlanet.com

Waris ditemui pada majlis pelancaran single dan video muzik lagu berjudul Deru kolaborasinya bersama Xpose Band yang berlangsung di Red Box, The Gardens Mall, Kuala Lumpur semalam.

Menurut Waris dia teruja dengan kolaborasi yang dijalankan bersama band tersebut kerana sudah lama mengimpikan untuk bekerjasama dengan penyanyi yang membawakan muzik bergenre rock.

Deru merupakan lagu hasil ciptaan Eppy Xpose Band sementara liriknya merupakan nukilan Waris sendiri. Ia diterbitkan oleh Suria Records dan Mixology Music.

Single berkenaan sudah boleh dimuat naik menerusi semua aplikasi penstriman muzik mulai semalam. – KopiPlanet.com6

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend